Een workshop voor de gezelligheid? Je vrijgezellenfeest? Je verjaardag of kinderfeestje.. of misschien iets heel anders?

Voor alle workshops geldt:

• incl: kofiie of thee met iets lekkers
  • incl alle materialen en taartdoos om de taart in mee te nemen
  • Voor de bekleding van de taart gebruiken we Zeelandia 1:3 amandelmarsepein
  • 10% korting in ons “Aan de Bakwinkeltje” na afloop van de workshop
  • vanaf 4 personen

Basistaart 24cm  €32,50

U gaat aan de slag met een ronde basistaart die wij al voor u hebben gebakken met de lekkerste ingrediënten.
We leren u hoe u de taart snijdt, vult, afsmeert met onze huisgemaakte hagelwitte botercrème, bekleedt en vervolgens decoreert tot een prachtige eigen creatie..
Na het bekleden van de taart kunt u met behulp van een groot assortiment uitstekers en strooisels de taart naar eigen smaak decoreren.

Na 3 à 3,5 uur bent u klaar om de verrukkelijke taart mee naar huis te nemen.
Uit de taart snijdt u 14 royale stukken. De taart is geschikt om in te vriezen zodat u er op een later tijdstip ook nog van kan genieten.

Workshop Puzzelplaatje €35,00

Dit is een vervolg op de basistaart. Tijdens deze workshop leert u hoe u van een afbeelding een decoratie van marsepein kunt maken, ook wel puzzelplaatje genoemd. Na het vullen en bekleden van de taart, gaan we de taart bekleden met een eenvoudige  afbeelding naar keuze. Voor deze workshop vragen we u om een eenvoudige afbeelding  mee te nemen die in drievoud is gekopieërd . Denk b.v aan Hello Kitty, Nijntje, Dora, Woezel en Pip .

Workshop Boltaart  €32,50.

Tijdens deze workshop beginnen we met de al gebakken biscuittaart in repen te snijden. Hiermee  gaan we een kom bekleden en vullen met banketbakkersroom, jam en slagroom.

Vervolgens gaan we de taart afsmeren, bekleden en decoreren. Uit deze taart snijdt u zo’n 14 stukken.

Workshop Cupcakes decoreren  €17,50

Tijdens de workshop Cupcakes gaan we 6  cupcakes decoreren met marsepein. Allemaal in dezelfde stijl of juist heel verschillende. Je leert hoe je de cupcakes bekleedt en  er worden  diverse decoratietechnieken aangeboden. Aan het einde van de workshop neem je je eigen cupcakes in een gebaksdoos mee naar huis. De cupcakes kunnen prima ingevroren worden.